visitors have been here. Thank you!

Saturday, November 15, 2008

Rahsia PLKN terbongkar? Biar betul..
Salam Sejahtera, Salam Perpaduan, Salam Khidmat Negara..

Sesuatu yang luarbiasa pada ucapan salam saya kali ini.

Mungkin anda tertanya-tanya kenapa, jawapannya adalah kerana suatu ebook yang julung-julung kalinya diterbitkan kini telah dilancarkan!



Ebook bertajuk 'Celoreng Biru' ini adalah sesuatu yang istimewa. Sungguh, saya katakan istimewa dan kenapa semua orang patut memilikinya adalah kerana ia memaparkan 16 kisah-kisah realiti Wira dan Wirawati negara di dalam kem Program Latihan Khidmat Negara (PLKN). Yaaa.. PLKN.. suatu nama yang digeruni oleh kebanyakan masyarakat kita hari ini....!

Ebook ini adalah hasil tulisan oleh saudari Azzah AR, seorang rakan online yang baru-baru saya kenali.. yang juga merupakan seorang bekas jurulatih PLKN sejak tahun 2004 hingga 2007. Sudah tentu beliau mengalami sendiri segala peristiwa yang dicatatkan dalam ebook pertamanya ini.

Saya telah diberi peluang untuk membacanya, dan memang saya teruja dengan semua kisah di dalamnya - langsung tidak pernah saya ketahui dan terfikir sebelum ini, berlaku di kalangan masyarakat kita. Saya syorkan ebook ini dibaca oleh semua orang kerana kisah-kisah ini bukan sekadar cerita, malah terdapat pelbagai elemen menarik di dalamnya. Antara kisah yang paling saya suka dalam ebook ini ialah Saya Anak Pungut dan Histeria.

Harga tawaran adalah amat berpatutan; hanya RM 18.00 sahaja, beserta bonus-bonus yang diberikan oleh Azzah.

Dengan niche yang jarang-jarang ditemui, Azzah berani mempertaruhkan ebook sensasi ini dengan harga yang begitu murah. Katanya, ini adalah merupakan satu perkongsian terbuka, yang pertama seumpamanya di Malaysia.. sama ada online mahu pun offline.

Jika anda berminat, dapatkannya segera di sini:

http://celorengbiru.kedaibukue.com/index.php?ref=kampret

Bekas pelatih, bakal pelatih, ibubapa pelatih, jurulatih atau bekas jurulatih PLKN.. dan sesiapa sahaja yang prihatin terhadap negara dan generasi akan datang, ebook ini memang tepat untuk bacaan anda!

Selamat membaca!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home